Selasa, 23 Mac 2010

Blog Aku

Assalammualaikum...
dari hari ke sehari nak masuk sini baru hari ni tergerak nak menulis.. memula tu ada gak rasa nak bukak blog lain jer.. tapi rasanyer baik aku teruskan apa yg aku dah mulakan sini..
insyallah aku akan update kan blog aku nih.. lagi pun aku nak lepas kan apa yg terbuku di hati aku nih..

nak cerite kat org kat sapa la aku nak cerite.. tak ada geng, ada tapi semuanyer udah sibuk ngan hal memasing,di tambah pulak kebanyakan nyer semua nyer dah berkahwin so komitmen tuk family tu ada la.. nak harapkan geng tempat kerje aku?? aduh tak masuk la.. memang tak ada yg satu kepala ngan aku.. jadi kat sinila aku nak mengomel membebel sengsorang yg mcm aku tengah buat nih..

kerje?? heheh.. aku hari ni masuk ni dah 2 hari tak masuk kerje sebab?? kursus.. kursus PKK.. waduh bosan bangat... kalau ada penceramah yg ok tu ok la.. kalau dapat yg jenis semua baca text memang jenuh tahan mata dari terlelap je la..
bukan apa segan plak aku nak bantai tido kat situ... ye la buat kat hotel.. mana tahan beb sejuknyer, kalau time sekolah dulu memang dah lama aku bantai tido lagipun ada awek beb :) kene la control macho sikit wuuuhuuuu....

0 comments:

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template