Khamis, 30 Julai 2009

POLISH KERETA..



Polish Kereta...
hari ni rezeki aku murah ada member yg datang nak polish kereta kat carwash aku..satu hari suntuk jugak aku mengkerjakan nyer,sbb ada satu calar yg aku rasa org buat pakai kunci dah di tarik dari depan sampai la belakang kereta tuh
Aku tak teringat plak nak ambik gambar kete yg aku polish tuh.. maklum la aku ni bukan jenis yg suka ambik gambar2 nih,gambar yg ada kat sini pun baru aku cari kat google tadi,saja nak bagi menarik sikit


Pasal polish kereta nih mcm2 org yg aku jumpa.. ada yg datang jumpa aku kata harga aku mahal sangat katanyer "Napa mahal sangat?kat sana baru RM50." time org cakap mcm nak jer aku balas dah tau sana murah napa tak buat kat sana?tapi mungkin mak bapak aku tak pernah ajar aku mcm tuh jadi apa yg boleh aku buat hanya lah senyum..



Aku nasihatkan kat korang kalau pasal polish kete nih korang jgn la berkire sangat.. kalau setakat polish satu kereta RM50 or RM80 kat india punya carwash kat tepi2 jalan tuh aku rasa baik korang bagi jer duit tu terus kat diaorang sbb aku berani jamin kereta korang mcm tak polish,aku dah dgr mcm2 org merungut pasal polish ni semua nyer org yg datang polish ke kedai aku..korang kene ingat polish menggunakan tangan berbeza dengan menggunakan mesin polish


Lepas tuh korang cari la masa yg sesuai utk kereta korang di polish kan.. jgn la masa time lunch hour korang hantar kereta pastu dalam pukul 1 ke 2 korang nak ambik mampus la org yg polish kereta korang tuh.. nak cepat boleh tapi bile ada cacat cela korang jugak yg marah so.. bagi la masa yg sesuai utk org polish kereta korang nih, mcm aku mmg dah bagi tau awal2 yg aku akan ambik masa 3 or 4 jam utk satu kereta aku polish.Read More...

2 comments:

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..
sedikit info buat teman2 bloggers sila
klik disini.

Teruskan menulis.. dan semoga sejahtera sentiasa.
wassalam

salam.. boleh tanya kedai polish abang dimana?

email: ixora_crusandra@yahoo.com.sg

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template