Sabtu, 25 Julai 2009

BENDE BARU

malam nih tido lambat sikit ler.. sebab dok mencari idea n cara utk menarik kan lagi blog nih, dah jadi minat baru plak bagi aku bende nih, kekadang tu tgk blog org lein naik jeles aku jadinyer..

"lawanyer blog nih!"
"eh mcm mana dia letak bende nih?"
"mmm.. mcm mana dia buat nih??"

bende ni la selalu aku cakap biler masuk blog org lein..
makin lama aku cari makin banyak plak input2 baru yg aku dapat dan makin lagi menarik minat aku, sedar2 jer dah pagi patut ler mata nih rasa kelat jer
banyak lagi bende yg perlu aku belajar dan banyak bende yg aku tak pandai pasal blog nih ada yg aku dah try apply tapi tak menjadi naik tension jadi nyer nak tanyer sapa pun tak tau.. jadi jawapan nyer kiter tido dulu...

0 comments:

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template