Jumaat, 7 Ogos 2009

CUCI


Assalamualaikum...
arini aku nak citer sikit ler antara kerje harian yang aku dok buat selama nih.. carpet?karpet?.. hehheheh aku bukan nak jual karpet tapi ni pasal cuci karpet..
Gambar yg aku post kan dah dua tiga hari dah aku ambik.. tapi tak sempat nak letak dalam blog nih, malam nih baru ada sikit kesempatan sambil2 memorex nih.. untuk pengetahuan korang dobi aku memang ada bikin service cuci karpet..

Mesin cuci karpet yg aku ada nih jenis Nu speed

aku beli dari OGOSIN sdn bhd lebih kurang dalam RM 25++ ..Harap harap ler nak dekat musin raya nih ramai org hantar cuci karpet dekat aku dapat jugak aku kumpul duit buat raya nih..hehehe Kalau korang ada karpet yg nak di cuci tuh try la hantar dekat aku gerenti puas hati punyer :) ada 2 jenis kategori karpet ada yg tebal/keras dan ada yg nipis/lembut, harga cuci korang bleh tengok:


Harga cucian karpet

Jenis karpet yg tebal/keras RM0.90 kaki persegi
Jenis karpet yg nipis/lembut Rm0.70 kaki persegi

contohnyer mcm ukuran karpet 6'x9'= 54 kaki persegi x RM0.90 = RM48.6

harap ada kedai yg berdekatan dengan korang semua.

HQ:
City Clean
13, Jalan Kosas1/2,
Taman Kosas,
68000 Ampang Tel:019 2285 942

Branch:

City Clean
15, Jalan SM 4
Sunway Batu Caves
68100 Batu caves Tel:017 2743 658

Branch:

City Clean

139,Jalan Aminuddin Baki
Taman Tun Dr Ismail
60000 Kuala Lumpur Tel:019 2285 942

0 comments:

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template