Isnin, 24 Januari 2011

Jom buat motor dengan lighter...!!!

Rokok pun sekarang dah mahal.. jadi aku ingat mesti ramai yang berhenti isap rokok sekarang nih.. oleh kerana dah berhenti merokok dah tentu-tentu bersepah lighter kat rumah tu kan???.
Apa kata kalau lighter tu korang bikin jadi motor mesti gempak kan??!!..

Jom tengok macam mana nak bikin motor pakai lighter......

Memerlukan dua lighter


Sesi mem"barai"kan lighter


Komponen yang diperlukan untuk sebijik motor

Perhatikan betul-betul barang yang digunakan untuk ekzos

Smart giler motor nih.. kat sini kene guna kretiviti korang untuk tambah no plate dan cermin sisi.

Mantap tak motor ni.. aku tak tau korang tapi bagi aku memang smart.. jadi pada sapa-sapa yang nak cuba dialu-alukan sangat.. kalau menjadi tu aku syorkan kat korang try jual bende nih.. Nah!! dah boleh buat duit tepi bukan??

14 comments:

peh, gila kreatif.
ko reti buat tak? keke..

aku ni jenis tangan kurang seni la seimura.. nak buat motor tetiba jadi motobot pulak dah hehehhe

kiut je moto tuh...cemana la orang boleh terpikir nk buat cmni

aku kalau buat ni...rasanya takkan jadi motor kot.....

wah ...tak sangka sungguh...boleh masuk malaysia book of record ni..=)

dah tak leh nak kata ape dah....kreatif+inovatif+sensitiv...tiftiftif...hehhehe

nice beb..klw ko ade buat aku nak oder la beb..hehheh

mmg kreatif sgt la sapa y buat ni~bagus2~

mmg kreatif diorg nie...hebat2;)

wahhh. jeles. nak gk wt cmni ;p

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template