Sabtu, 29 Januari 2011

Nuffnang oh nuffnang

Sedihnye hati ni..
Korang mesti taukan kenapa aku sedih sangat nih.. kalau yang tak paham tu sila la rujuk pada gambar diatas..
Yes.. status aku dalam akaun nuffnang hanya biasa siap ada dalam kurungan lagi tu bukan eksklusif. Dulu elok-elok ada status Glitterati sekarang dah turun pangkat jadi biasa pulak.. sebab apa jadi mcm nih? sebab aku sendiri tak baca apa rule yang pihak nuffnang tetapkan jadi memang aku akui memang silap aku, biasa la noob.

Bila dah jadi macam ni mula la kelam kabut cari apa silap aku dah buat.Selak punya selak, belek punya belek baru la aku tau apa silap aku sebetulnyer..


Screen shot dari nuffnang

Baru aku tau yang pihak nuffnang memang dah menetapkan selain dari iklan nuffnang atau pautan yang menghubungkan kepada rangkaian yang berasal dari asia akan mengakibatkan status Glitterai akan disingkirkan.

Kalau status Glitterati pun aku tak ada mcm mana nak dapat status eksklusif. Jadi apa yang aku boleh buat sekarang ialah cuba hubungi pihak nuffnang melalui contact us dan menghantar pemohonan status Glitterati dan mengemas kini survey balik.
Harap-harap dapat la balik status Glitterati.Pada pihak nuffnang harap dapat la pertimbangkan balik permohonan aku.

2 comments:

jgn sedih2 ye...cuba tanya direct dgn nuffnang sendiri kenapa jd camtu...

psl iklan nuffnang tue...mmg awk letak code tue bwh code ni ek;

<data:post.body/>

pelik la plk xmenjd...hurm...

Dah tak berapa nak sedih dah sebab nuffnang dah reply email dan permohonan akan dinilai dalam masa 4 hari.. kene ikut la apa yang dorang dah tetapkan..
pasal code tu dah settle..

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template