Sabtu, 5 Februari 2011

Jom join segmen komen mengomen


Hari sabtu memang syok kalau blogwalking.. bukan apa sebab aku bebas sebebasnya untuk berjalan-jalan buat blogwalking.Macam biasa bila masa untuk blogwalking aku akan mulakan dengan beberapa blog otai yang mesti aku singgah tiap tiap hari.. ye la learn from the bestkan lagi pun blog femes ni ramai pengunjung jadi memang senang la nak cari blog owner yang tengah online idak le masuk blog yang tak bertuan gitu hehehhe...

Salah satu blog yang aku kerap masuk ada buat sesi komen mengomen.Jadi aku rasa ada baik jugak aku join sebab selama ni blog aku ni tak pernah ada orang komen jadi aku tak tau mana kurang mana cacatnyer.Bagi aku memang la ok tapi blog aku ni bukan tercipta untuk aku sorang je dah tentu la untuk semua pembaca so memang patut la aku join segmen komen mengomen ni bleh tau apa kelemahanyer takkan nak syok sendiri je kan hehehhe.
Aku pasti blog ni pasti kene tegur tang header heheheh blog aku takde header.. sedihnya..

OK pada sapa sapa yang nak join jugak segmen ni korang boleh la klik kat sini AKALEMOSI dan mintak en kura kura komen blog korang.

0 comments:

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template