Ahad, 6 Februari 2011

Trafik aku mececah 1000 visitor!!!

Hari ahad paling best bagi aku. Aku boleh tidur sampai mata aku terbuka sendiri tak perlu dengan bantuan jam loceng yang berkhidmat untuk aku dari isnin sampai jumaat. Kalau dah tak ada jam loceng tu paham-paham je la kan aku bangun pukul berapa hehehe... lagi pulak semalam boleh layan bola sampai pukul 3 pagi yang mana amat menyakitkan hati ini sebab team aku boleh seri 4-4. Pada hal first half dah leading 4-0!!! arrrggghhh... tensen tensen..

Macam biasa lepas mandi, makan semua aku akan terus ke laptop ni. Nak jenguk blog la kononnyer tapi tergerak nak bukak nuffnang dulu sebab nak tengok analytic aku.Blog aku ni kalau aku tak buat blogwalking selalunyer bilangan yang datang singgah tu ada dua tiga orang je yang jenggah.. almaklum la blog tak femes..

Tapi... yaaa ada tapi hari nih.. bile buka je nuffnang tengok analytic aku semacam aku termasuk ke akaun nuffnang orang lain.Sebab visitor aku hari ni mencapai 985 orang!!! aku fikir aku silap pandang sebab mungkin paparan visitor tu untuk sebulan punya tapi bila check memang untuk hari nih..
aku dah pelik macam mana boleh jadi macam nih.

309 unik visitor

Aku try cari dari mana sumber datangnyer visitor banyak-banyak nih. Buka blogger tengok stats.. baru terjawab segala persoalan aku.
Rupanyer trafik yang aku terima tadi tu datangnyer dari seorang jejaka yang menunaikan janjinya.Bukan sekadar menaburkan janji manis tapi jejaka ini berpegang pada janjinya. Orang yang aku maksudkan tak lain tak bukan ialah Jejaka Terhangat.
Kalau korang nak tahu Jejaka Terhangat ni la yang bertangungjawab memberi aku 900 lebih trafik ke blog aku nih untuk hari ni. Jadi apa lagi korang semua boleh la serbu blog Jejaka Terhangat tu. Try ikut apa yang dia suruh insyallah kalau ada rezeki dapat la selit sebab aku tak tau sampai bile Jejaka Terhangat ni nak bagi trafik ni takut esok lusa dah tutup pulak. Korang boleh klik pada banner Jejaka Terhangat dibawah ni untuk pergi ke blog beliau...



Kepada Jejaka Terhangat terima kasih diucapkan.

20 comments:

hehe..semua misteri dah terbongkar yek..thanks utk entri ni yek brader 091..jgn lupe skali skala skodeng kat sini:

http://bloggers-chat-room.blogspot.com =)

tahniah. harap-harap dapat maintainkan

Skrg jugak g jengah jejaka hangat..hehe

sampai 900 lebih dia bagi traffik, banyak tu

tahniah bro ! kena maintain dgn updatednya entri kalau x org tak masuk tade entri baru . ye dak ?

wahhh! sempoi~~ mmg hangat!
congrates2! keep it up. hepi blogging. ^^,

waa...bestnyer!
nak jugak.
Jejaka terhangat.
nak datang ni

nah aku tlong ko

http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/eUKP/~3/BFJPYv3ZFBc/semakin-ramai-blogger-gemar-curi-trafik.html

FREE Google T-shirt for First 100 new activation of the Google Adwords Campaign by 28 Feb

2011


Freebies From Exabytes & Google

Exabytes and Google AdWords have a solution for you When you sign up for any Exabytes hosting

plan, we'll give you a free advertising credit with Google AdWords! There are no additional

charges and commitments required, other than signing up for a new Google AdWords account.

AdWords is the web's most powerful advertising solution, and this coupon allows you to

promote your site for free. What's more, Google provides a full online video-tutorial for

AdWords, so you'll always have access to training and customer-support when running your

campaign.

Kindly refer to the below link for more:
http://www.exabytes.com.my/web-hosting/freegiftspack/googleadw.php

or contact our sales team at sales@exabytes.com.my

nak singgah jugak le...mantop ni

pelik dan aneh sungguh..
mmg hangat..
hehe..

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template