Rabu, 23 Februari 2011

Pencarian Blog Paling Hensem dan Cantik 2011

Assalamualaikum dan salam 1malaysia...
Hari ni aku ada rasa macam nak join satu segmen yang dibikin oleh suadara Luncai dari blog Sharmhassan.blogspot.com. Dulu ada join segmen review oleh En.Penghulu eh silap En.G... eh aku pun keliru mana satu nama dia tapi aku rekemen korang gi blog dia di akalemosi.. boleh tengok kartun kure-kure yang dia buat.. sangat cute..


Untuk segmen dari En.Luncai ni dia namakan segmen Pencarian Blog Paling Hensem dan Cantik 2011. Yes segmen macam aku minat sebab kalau nak join owner blog tak perlu hensem atau cantik janji agak-agak blog korang tu hensem atau pun cantik kire dah layak sangat nak join segmen nih..
Kasi tau dulu kategori hensem/cantik yang macam mana dia cari.. dia akan menilai dari segi template, susunan widget dan entri pada sesuatu blog tuh..

Syarat? mesti ada syarat.. nak tau korang leh try usha-usha blog luncai tu sendiri..

Mamat hensem yang di tag : akalemosi
Minah cantik yang di tag : katekatekite

6 comments:

Hahah,apsal aku pulak yang direkemen. Aku sedang pikiq nak upgrade blog ni. Apapun zero, ty .Jasamu akan aku balas suatu hari nanti.Tunggu~~~

@G aku rekemen ko sebab blog ko hensem bukan ko yg hensem wakakakaka... melawak je bro..

alamak! TerimaKasih banyak banyak ribu ribu lemon tau zero! sebab rekemen blog kite sebagai blog cun, eh eh ehh... salah2 blog cantik... hehehe.....

maluw itew taw... hik3.... >.<

eh ehh.. jap jap, kite ni macam dah salah tafsir jerk, kite di tag untuk join kan? bukan sbg blog yang cantik. muahahaa... *lagi tambah2 maluw!* hahaha....

║║╔║║╔╗ ║
╠╣╠║║║║ ║
║║╚╚╚╚╝ O
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
good luro oga beraya

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template