Selasa, 1 Mac 2011

30 hari 30 review oleh Mamat.

Pon.. pon.. pon...

Hari ni aku nak join segmen review lagi.. tapi kali ni aku join segmen review yang dibuat oleh brother yang mengelar dirinya mamat. Sekali pandang memang macam mamat penyanyi exist tu...
seyes tak tipu.. kalau korang tak caya gi le blog dia kat Luahan Hati Mamat.


Bagi aku, sebagai blogger baru aku perlukan teguran-teguran dari blogger lama.Tak kesah la yang baik atau yang buruk aku akan terima seadanya bukan untuk siapa tapi untuk aku jugak sebagai galakkan atau semangat serta memperbaiki diri aku sendiri untuk menjadi blogger yang lebih baik dari hari ke sehari.Tanpa orang-orang seperti bro Mamat yang sudi buat segmen macam ni aku rasa mungkin proses aku belajar tu agak lambat sebab tak ada siapa yang sudi tegur aku sebagai blogger baru nih...

Jadi kepada sesiapa yang join pun boleh jugak tapi pastikan blogger baru je ye.. Mamat sendiri ada cakap yang dia review blogger baru yang bukan ada follower yang beribu-ribu tu tau..

3 comments:

lambat dah ni..mamat cuba..
blog awak ni,amik masa loading lama sngat..
nsyallah kalau mamat review..mamat tolong btul kn..

sy pon join...tgh tunggu giliran ntok d review jer neh...hhuhu

@Matika harap2 bro mamat sudi review

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template