Jumaat, 18 Mac 2011

Gambar Ketua UMNO Gombak dan kekasih gelapnya



Panas.... panas... panas... lemasss....
Gambar ni diambil dari blog MiloSuam yang mengikut katanya di emailkan oleh seorang individu yang tidak dikenali meminta untuk menyebarkan gambar tersebut. Gambar berikut merupakan Ketua UMNO bahagian gombak bernama Abdul Rahim Kamarudin bersama-sama dengan kekasih gelapnya di dalam sebuah hotel


Pengirim email ini juga mencabar Megat Zulkarnain Dato' Omardin, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Gombak untuk melaporkan hal ini kepada Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS).

Beberapa keping lagi gambar pemimpin-pemimpin UMNO "curi makan" akan didedahkan semoga pengikut-pengikut mereka sedar dari lena.

Betul tak betul cerite ni kita tunggu....

8 comments:

pehhh...gler r...
kekasih gelap ea???..xleh bla seh dat gurl...
xpe jnji duit masyuk kot bg pmpuan tue...hahaha

waduh..
malu nye...
pe nh pemimpin cmni...

gila!!!! Pemimpin apa mcm ni

muka hitam badan cerah?

hati-hati bro... jgn sampai terjerumus dalam fitnah dek kerana taksub sangat politik ni

haha,. btol3,, edit tak habis.. tp ntah btol salah..

tgu dan lihat..

MCA is a political party full of eunuchs.They consists of a bunch of ballless leaders who are toothless pondans,who are more than willing to sucker up to the Umnoputras.They will go down on all fours,smell and rub their masters assholes.

Just look at the leaders of MCA.They were lying out through their noses to protect the attackers on Tung Shin Hospital.And the beauty of it is that MCA cannot come out with any credible and respectable leaders,
that they have to settled for CSL to be the so called porno president of MCA.

This Tan Cheng Liang is like the writer said a Chulia Street whore.
This ugly lady won't be able to command a large clientale.Maybe a couple of customers a day.She is a political reject,so she has to raised eyebrows to make herself noticed.

MCA is an irrerelevant political party.They cannoy speak out for the community,be they Buddhists,
Christians.Muslims,Hindus or any other religion.They are afraid of offending their masters the Umnoputras.So to speak,they have to be asked first.So it is better they suck bolas and batangs,and keep their mouths shut

On the other hand, DATUK YIP KUM FOOK (mca gombak chairman) also very against and insults Buddhist monks…how MCA can go very far..recently many people know about this Datuk….MCA is very good of party in Malaysia..some of leader of MCA are very proud and more EGO..this Datuk Yip Kum Fook always used police to arrest Buddhist Monks..now many people complained about him…so badly leader….hope MCA president to select of good MCA leaders..thanks..

DATUK YIP Kum FOOK, MCA PENGERUSI GOMBAK menghina dan ANTI Sami-Sami Buddha.

Dengan berhormati penganut ke dalam Dhamma,

Saya ikhlas hendaklah menggunakan bahasa secara terbuka pengalaman pahit yang sebenarnya telah berlaku di PERSATUAN PENGANUT BUDDHA SAMNAK SAMBODHI NO: 19-21 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR, MALAYSIA.

Saya tidak berpuas hati dengan Pengerusi MCA Bahagian Gombak (Yip Kum Fook) dan Pengerusi PERSATUAN PENGANUT BUDDHA SAMNAK SAMBODHI (Yip Kum Fook) kerana dia menggunakan cara yang ganas dan sombong dalam membawa masuk sekumpulan individu dari tempat-tempat lain untuk memprovokasi dan memijak sucidarat dan tanpa apa-apa sebab bunyi yang dipanggil polis untuk menahan Sami apabila bertentangan untuk mengaibkan penyembah Buddhisme.

Saya amat ingin bertanya di sini bahawa apa dosa besar dan jenayah telah dia telah melakukan setakat anda peguam Datuk Yip Kum Fook dengan cara atau oleh penjahat yang dipanggil polis untuk menahan seorang rahib yang seperti dia?

Saya datang dari Pulau Pinang, saya adalah pendatang baru dan saya sementara meletakkan di PERSATUAN PENGANUT BUDDHA SAMNAK SAMBODHI untuk mengkaji dan belajar untuk mempraktikkan Buddhisme. Ketika di kuil tersebut, saya tidak tahan dengan cara yang peguam Datuk Yip Kum Fook berkelakuan, sikap anda tidak sopan, sombong dan tidak terkalahkan dalam merawat ketua Sami di Kuil.

Kerana saya berkata beberapa perkataan mengenai kelakuan anda kepada anda peguam Datuk Yip Kum Fook, anda menggunakan cara-cara kotor untuk menyakiti Sami. Ia adalah sesuatu yang tidak boleh diterima dan membuang satu contoh yang sangat buruk.

Untuk pengetua sebuah sekolah, jika pelajar itu dan telah melakukan suatu kesalahan, pihak polis mestilah sebagai perkara ihsan bertemu dengan pengetua, cuba untuk memahami situasi sebenar, sebelum polis mengambil sebarang tindakan. Ini adalah amalan biasa.

Tetapi ia memohon maaf untuk mengatakan, bahawa peguam Datuk Yip Kum Fook yang dirinya adalah seorang peguam memilih untuk mempunyai dilakukan. Jika tidak, dia tidak bertindak selaras dengan ajaran Agama Buddha dan memandang rendah kepada semangat Buddhisme untuk satu tujuan, menunjukkan bahawa dia adalah pengerusi yang kuat Bahagian MCA Gombak dan pengerusi PERSATUAN PENGANUT BUDDHA SAMNAK SAMBODHI. Beliau menuntut pihak polis untuk menahan Sami Buddha untuk merealisasikan motif beliau

Ia amat bertuah yang disebabkan oleh hakikat bahawa agama itu sendiri adalah satu perkara yang sensitif, malah anggota polis Melayu difahami dan dihormati agama, budaya dan adat resam kaum lain, jadi mereka tidak terburu-buru mengambil apa-apa tindakan. Jika tidak, akibatnya akan menjadi bencana.

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template