Selasa, 15 Mac 2011

Pelakon,pengacara Irma Hasmie kini bertudung.

Assalamualaikum dan salam 1malaysia.

Lagi cerite pasal artis aku tulis.. dah jadi macam blog gossip la pulak hehehe..
Kali ni time pusing-pusing dunia internet ni aku terjumpa la satu info ni yang aku rasa berminat nak share dengan pembaca atau follower aku.Ini cerite belum masuk malodi lagi tau kire panassssssss lagi hehehhe..

Tapi bende ni bukan panas apa, malah bende baik lagi pun.Selalunyer kalau artis ni cerite bende tak elok lebih banyak dari bende elok kan.. jadi tak salah la kirenyer aku share bende yang elok ni dengan korang.. mana tahu tuan badan pun masuk dalam blog aku dan terasa best sangat macam diri dihargai gitu.

Tapi jangan pulak pasang niat nak buat baik sekadar nak mintak orang atau peminat puji. Kalau boleh jangan la macam tu malah dalam apa sekali pun yang kita buat jangan la harapkan balasan atau pun pujian biar la apa yang kita buat tu ikhlas dari hati nurani sendiri.

Alamak dah macam apa pulak aku ni nasihat orang.. diri sendiri pun tak ternasihat nak nasihat orang lain konon.
Cerite panjang lebar tapi bende nak dicerita tak masuk-masuk lagi.. ok.. ok..
Ni ha... si Irma Hasmie ni dah bertudung dah....... Alhamdulillah..... terbuka seorang hamba Allah nak tunaikan kewajipan dia. Ada yang cakap kekasih baru Irma ni yang suruh dia bertudung.. tapi tak kesah la macam mana sekali pun jadi aurat yang kene tutup mesti tutup tak gitu.
Apa pun aku ucapkan tahniah.






credit to :
tempurung@85

3 comments:

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template