Rabu, 9 Mac 2011

Scammer Alert

Amat-amat dikehendaki.
Nasihat aku pada korang kalau jumpa ke kenal ke atau ada berurusan dengan mamat ni berhati-hati la ye.Mamat di dah start menipu orang start dari tahun 2002 lagi.Dari satu kes terbongkar bermacam-macam lagi kes yang sebelum ni belum settle lagi.
Kes terbaru mamat tak guna ni dah tipu seorang hamba Allah sebanyak RM60k.Punca kes hamba Allah ni dah deal dengan mamat scammer ni untuk beli kere
ta temasik... selain dari jual kereta temasik mamat ni dah tipu orang dengan macam-macam cara.. lebih banyak kepada online.Aku tak nak cerite lebih detail cuma nak bagi pendedahan pada umum mengenai mamat scammer ni.


2 comments:

patut nye lu kne cite detail,,, baru hati gua ni terasa takut

@brader kemal saya tak ada niat nak menakut-nakut kan orang.. niat saya just bagi info pasal scammer ni.Rasanya kalau bro google nama mamat ni first atau second dah naik pasal scammer alert.. try la.. fames mamat tak guna ni..

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template