Rabu, 16 Mac 2011

Laju mana sangat korang type? Jom test.. ada bran??

Apa korang rasa dah hebat sangat dah menaip tuh?? konon pergi kelas menaip konon dah teror la menaip.. konon-konon laju sangat la menaip tuh?
Tapi betul ke korang ni hebat menaip?Dah tau berapa second korang boleh menaip dalam satu-satu ayat tuh?Kalau dah rasa hebat sangat meh sini aku cabar korang kita lawan sapa paling laju menaip.Korang pergi ke website ni http://malaysian-speedtest.10-fast-fingers.com/ dari website tu korang test dulu laju mana korang boleh taip lepas tu kasi komen kat sini berapa saat record korang.. aku tak kesah berapa kali korang try kalau rasa itu masa terbaik komen je kat sini...

7 comments:

Aku pun pernah buat dan menangi contest yiedpozi tapi aku tak pergi kelas menaip pun .
Tapi malangnya aku upload gmbr tu kt imageshack dan sekarang jadi katak... Sirius aku tak bohong ni , kalau tak caya bole g check kt yiedpozi punya..

pergh, lajunya..

Sha tak mampu, taip pun salah-salah sebab tulis senget sangat2. Jadi, tangan pun terlari ke satu abjad. tak pandai nak setting balik daa..

23 perkataan jer seminit..

Memang laju betul tu... Saya pun x pernah gi mana2 kelas menaip. Jadi, saja-saja jer nak cuba.

Dapat taip 30 perkataan betul/minit aje. Jauh tul tercicir. Huhu...

dah tau dah kompem fail bab2 menaip ni.. =_=

aku xhebat mana pun nak taip lju2 nie..huhu...

p/s: Terima Kasih kerana sudi memberi komen di blog saya..Sebagai balasan saya membuat kunjungan balas ini ke blog anda..=)

****KLIK GAMBAR FOTOGRAFI TERKINI DISINI****

I will be very slow in typing =D

Kamu mencapai 170 markah, jadi kamu berada di posisi 8071 dari 22816 dalam senarai kedudukan


Kamu menaip 244 aksara seminit
you mendapat 34 perkataan betul dan
kamu mendapat 1 perkataan salah

Catat Ulasan

 

Santai Online Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template